Hannish ish egish

Första Bästis:
Linda, när jag var 7 år. Vi delade kompishjärta?
Första bilen:
Jag har ingen bil, men när det väl kör så skaffar jag mig en bubblan!
Första förälskelsen:
Shit, Catalin. Beachboy i Rumänien. 6-pack, behövs det sägas något mer?
Första Husdjuret:
En livsfarlig larv som jag råkade sätta mig på.
Första köpta skivan:
Prince! Yeehaw!
Första piercing:
I näsan hade jag för sisådär 2 år sen. Det var nog min första.
Första koncert:
OKEJ-konsert på gröna lund!
Första semester på egen hand:
...Gotland?
Första riktiga kärleken:
Jag har aldrig varit riktigt kär, sorry!
Senaste alkoholdrycken:
Pripps Blå, jävligt vidrig.
Senaste bilfärd:
Igår!
Senaste film:
Ååååh! Jag är senil för fan. Kommer icke ihåg.
Senaste ringda samtal:
Till min vän, hon var sen så jag skällde ut henne.
Senaste bubbelbadet:
Öh, ett halvår sen? Jag har inte tid med sånt trams.
Senaste kyss:
Azzåw bah, de ä jöh hemlit!!!!!!!!!
Senaste gången du grät:
Jag har inte gråtit på flera jävla år?
Senaste måltiden:
Pizza! Gottisnopp!
Åtta snabba:
Har du dejtat en av dina bästa kompisar?
Varför skulle jag? Är inte de typ, kompisar?
Blivit kär vid första ögonkastet?
Den där killen på bussen var ju förjävligt läcker... Grrrr....
Har du fastnat med blicken i någons urringning?
Ja, jag stör mig på att ALLA har större pattar än jag.
Har du fått ditt hjärta krossat?
Sen dess har jag blivit cold hearted, liksom.
Har du sagt att du älskar någon utan att mena det?
"Asså, klart jag älskar dig.... AV MED BRALLORNA NU!!!! GAAAHH!"
Haft ett one night stand?
Ja,ja. Jag erkänner. Jag har haft ett en natts stå.
Har du busringt någon gång?
Det är ju för fan min passion!
Sex saker du gjort idag?
Sovit
Åkt buss
Köpt en megahet tröja
Tjänat snabba cash
Sovit
Ätit
Fem favoritsaker utan rangordning:
Män
Foto
Smink
Långa ben
Kanot
Fyra personer du kan berätta allt för:
Jag tror jag hoppar över.
Tre val:
Rött eller blått?
 Guld!
Chips eller Choklad?
CHOKLAD!!!
Sommar eller vinter?
Vinter, jag gillar kyla liksom.
Två saker att göra innan du dör?
Ha ett passionerat förhållande med Tommy Lee
Bli snuskigt rik
En sak du ångrar?
Att jag glömde att köpa en kanelbulle idag.

Kommentarer

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback