"Hur gör du din presentationsbild?"

Fråga

Hejsan! :)
Jag vill börja med att säga att din blogg är mycket underhållande och jag läser den varje dag :) Haha, man får sig alltid ett skratt när man klickar in på din blogg.
Nu till självaste frågan.
Hur gör du din 'presentationsbild' så stor? Skulle vara najs om du kunde försöka förklara :)
MVH nads.blogg.se

Svar

Åhåhåh! Jag älskar smör!

Hur jag gör presentationsbilden  så äckligt stor?
Det är aslätt.
Självklart går man in på "design" och sedan "index",
för att sedan ändra storlekarna längst upp.

Kass förklaring, kan hjälpa dig mer om du inte fattar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hm, jag fattar inte! :D

Postat av: Tove

Vart är index

2007-06-15 @ 14:37:39
URL: http://svartslips.blogg.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback