Ägöisst

Hårfärg: Blondin
Ögonfärg:  Typ... Grå?
Längd: 163
Studerar: Nej, jag rånar gamlingar istället. Sparka på dom lite grann.
Favoritklädesplagg: Min Dior tröja, vafan trodde du?
Har alltid med mig i väskan: Smink, spegel, cigg, redbull, och
Johnny Depp.
Dricker jag läsk dricker jag: ... Red bull?
Tatueringar, piercings: Piercing i tunga, navel och öron. Och en liten tatuering.
På datorns skrivbord har jag en bild av: Edwin.
Imorgon kommer jag: Tror du jag är synsk eller?
I sommar kommer jag klä mig i: Ett tält.
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara:  Nä du, jag kör mitt race.
Min all time favourit parfym är: Alyssa Ashleys "Fizzy"
Nu ska jag: Köpa mer hårfärg, då jag missade halva håret.
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: BRITTAN! Lyckas alltid hitta henne i allt jävla skvaller!
Inte konstigt, när jag tänker efter...
Senaste blogg jag upptäckt: Den här!

Kommentarer
Postat av: Jess

snodde denna av dig =)

Postat av: Hannah

Määäh!
;)

2007-05-30 @ 20:09:43
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Anonym

piercings? sexigt!osv

2007-05-30 @ 20:49:09
Postat av: Hannah

Jag vet, anton babe!

2007-05-30 @ 21:27:25
URL: http://svartkajal.blogg.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback