Ego ego ego...

Ålder: 53.
Längd: Kort som fan? 1,63.
Vikt: Jag köpte en våg för att jag skulle ha koll på det? Men jag har liksom inte vågat kolla efter.
Favoritkändis: Lily Allen, bara för hon har röda slingor i håret.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Typ, gråblågrönbrun?
Favoritfilm: Chicago och Pulp Fiction, den är het.
Favoritskor: Höga horstövlar :D
Drömjobb: Jag ska fan starta resturang, med servitörer utan tröja.
Favoritbutik/Sverige: H&M, Zara, Gina Tricöööt
Favoritbutik/utomlands: Öh...
Favoritkaffe: .... Redbull?
Ebba eller Sofi: Sofi är fan ekorrvarning. Ebba är stekarn.
Favoritstövlar: HORSTÖVLAR SA JAG JU!
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: Alla cash jag kommer åt!
Hur många skor har du:  Jag hade megarensning för ett tag sen, nu har jag bara 10 kvar.
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci, daaaaah?!
Kilklack eller stilett: Stilett är skiten för fan! 
Favoritdesigner: Men, urk. Jag orkar inte ha koll på sådant.
TV-program: Desperata Husfruar, Fula Betty, Sex och staden.
Drömutseende: Nu ska jag säga något klitchigt som: "Man ska inte tråna efter det man inte har, utan äääälska det man har!"
Fulaste plagget i din garderob: Den där gula...saken?
Klänning eller kjol: Kjol! I'm addicted! 
Favorittidning: Playboy. :D
Länder du varit i: Cypern, Rumänien, Bulgarien, England, Spanien, USA, Hawaii, Cuba
Favoritplats i hela världen: Min säng. Den är effektiv.
Favorithändelse i ditt liv: När jag blir snuskigt rik, kanske?
Husdjur:  Ängla och Candy.
Drömbil: Shocking Rosa bubblan!


image240

Kommentarer
Postat av: Mari

Säg till när du öppnat din resturang med servitörer utan tröja. Jag ska bli första stammisen!! ;-) hahaha

Postat av: Hannah

Asbra!

2007-05-03 @ 16:11:54
URL: http://svartkajal.blogg.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback