Mål. Skriva om min vardag.

Hej vänner.
Idag tänkte jag skriva ett långt inlägg för en gångs skull.
Och det ska vara trevligt och långt.
Mycket långt.

Idag har jag blivit kallad för "svettbomb" fastän jag duschade för 1 timme sen!
Då blev jag arg och sa "Jävla mongo". Då blev hon tyst.

Sedan ringde min vän och frågade om jag ville ha en "girls weekend", jag tackade snällt ja.
Men jag sa tydligt: "INGEN SHOPPING!!!".
Hon blev tyst en stund, och föreslog att vi kunde äta på en kinabuffé.
Jag blev glad, för jag tycker om kinamat.
"Ja, tack". Sa jag.
Så på lördag ska jag och mina väninnor äta lite lyxig mat.
"Men hallå, vad ska  vi göra idag då?" undrade jag.
Min vän blev tyst, också sa hon:
"Jaa, men vi kan ha spakväll också."
Då blev jag lite grinig.
"Men jag ska ha spakväll på söndag med min andra vän."
Min vän blev kaxig och sa:
"Ameehhh, du kan väl typp ha tvååååååå?????"
Efter en lång tids funderande gick jag tillslut med på det.
"Jaså du, men jag är pank, så vi får köra egen mask."
Sa jag kaxigare.
"Okej då". Sa hon.

Hmmm... Vad hände sen?
Min kortaste vän frågade om hon fick komma hem och fika.
"Nej" sa jag.
"Men snälla, jag har inget att göra idag!"
"Nej" sa jag.
"Men kom igeeeeeeeen.... Bara typ, 10 minuter?!"
"Bryt ditt tvång!" sa jag högre.
"SNÄÄÄÄLLA"
"Nej. Jag ska bädda sängen."
Sen gick jag.

Ett långt och, ointressant inlägg.
Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaHA!!
kortaste vän vem fan e de? inte ja va? :D

2007-11-23 @ 14:40:00
Postat av: Edwin

http://www.youtube.com/watch?v=vKSnePTfSUo&feature=related
Titta på den du, och lär dig hur fjantigt blogg,mode och allt därtill är...!!du borde ha den filmen på din blogg, du som inte är seriös..som du säger..PUSS

2007-11-24 @ 18:59:00
Postat av: Hannah

Linnea:
Haha.
Jo.

Postat av: Hannah

Edwin:
Fan vad elakt!
Men jag förlåter dig.
Because I löööv joo. :)

2007-11-25 @ 13:05:36
URL: http://svartkajal.blogg.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback