MIN NYA FAVVIS BLOGG

"ja fick ett sms idag där det stog såhär: hhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeej jenan :)::):):):) o sen några sekunder efter: ja menar jenna <3<3<3<3, ja ba: va? vem fan är det här ? så ja skicka: vem e du och personen svara: din mamma. då blev ja typ så jäkla arg !! så ja skrev såhär: kan du inte säga vem du är lilla pojke? och personen svara hur vet du att ja är en pojke? sen några sekunder senare så skicka personen ett nytt smsm o typ ba: ja en pojke. lr nått ja kmr fan inte ihåg va fittan skrev men what evah !! visst e personen helt jävla däng ihuvet , ja ska spruta ner han me min orgasm så att han inte kan andas !! jävla knullande analfitta


puusss ja älskar dej jessica du ätr mitt allt´, jag är du, du är jag vi lever tillsammans i samma kropp fast ändå i två olika, ja älskar dej på alla sätt och viss vi ska alltid vara kompisar <3<3<33<3<33<3< katten s'äger mjaow majaoe hahahahahhahahhaha den va kul :D:D::D:D <3<3<3<33<3< "


http://hotpimpsexigfjortisgirl.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Chris

tack för länken dödande blogg jag dör typ hahahaa...

Postat av: Matilda

Hahah, oh my ...

2008-03-17 @ 20:03:25
URL: http://popshop.tjejsajten.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback