Tjäjznack.

  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
  •  Min pojkvän. Han är bäst.

  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
    HAHA... Kan jag inte säga, fan. Då blir dom ledsna =(

  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
    Ja. Buhu. Hon sa att jag var en "jävla motherfucker".
  • Det gjorde ont.
    Nej men ärligt, jadå. Hon är en tönt som väljer sin pojkvän framför sina vänner.


  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
    Yes.

  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
  • "Hannah, du är så osympatisk och elak! =("
    "Hannah, du är så förstående och snäll =)"
    Jag blir förvirrad.


    Kommentarer
    Postat av: Hanna

    Svar: ingen fara på taket babe, :D
    vet hur det är ;) hahaha.
    PÖSS


    Klottra:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback