Ego Hannah

  • Vilken svordom använder du mest? fan. fan fan fan!
  • Äger du en iPod? Oja! Den är schocking pink och var svindyr.
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 08:30, höhöhöhö!
  • Hur många resväskor äger du? Dom är ju så jävla dyra? Låna polarns.
  • Använder du flip-flops? Nej, för jag har problem med fötterna för jag använder way too much högklackat. 
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Konsum! Yeehaw!
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Framför, såklart.
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Win a date with Tad Hamilton, den sög ganska hårt.
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Barnfamilj! Jag älskar för fan barn!
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Dig? ;) grrrr.
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Hahahaha, den frågan var ju asrolig.
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Hannah = icke knarkare.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Fjortis Green Day of cörs.
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Kill Hannah
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Att jag var bäst, kanske?
  • När var senast någon stötte på dig? Igår. Jävla as som inte låter mig köpa piercingar ifred.
  • Vad åt du till middag senast? Mcdonalds, turksvettsmat! 
  • Använder du huvtröjor? Ja, de är så sköööönahhhhh!
  • Kan du vissla? Vill du verkligen veta? Svar: Nej.
  • Vem var den senaste som ringde dig? Min vän.
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Balders Balle. TIHIHIHIHIIHIHII!
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Som fan? Jag är det typiska "talk-about-back"-exemplaret.
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 08.
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Jaaaa!
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Åhåhåhå!
  • Hur många syskon har du? 1 helsyskon och 6 halvsyskon.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Beror på om jag gillar personen eller icke. ;)
  • Vilken film kan du alla replikerna till? "Luke, I am your father"
  • Äger du några band t-shirts? Jag har en 50 cent tröja som jag sover i.
  • När flög du senast? I min dröm.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? Jag har inget jävla köksbord. Jag äter på soffan.
  • Läser du för skojs skull? It happens, bejb.
  • Pratar du några andra språk? English, Spanish, Tyskisch och un poco franska.
  • Diskar du din egen disk? Ingen jävel vill diska åt mig iallafall.
  • Har du gråtit offentligt? Ja.
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Laptoppiloppi.
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Yesbox.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag har ju hela paketet redan.
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Japp!
  • Kan du kasta macka? Och jag äger sönder det.
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
  • Vad har du med dig in på bion? Dig :)
  • Vem var din favoritlärare och varför? Han var en trevlig man som jag tyckte mycket om. 
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Jag dejtade en muslim, han ville att jag skulle bli som han.
  • Jag blev asrädd och försvann direkt.
  • Vad har du för väder? Brutalt jävla varmt.
  • Har du en blogg? Duh?
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? MUSIK!
  • Gillar du att flyga? Jag älskar det! Blubb blubb.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet, jag pallar inte oärliga människor.
  • Vill du ha mig så säg det, liksom!
  • När sov du senast på golvet? I helgen, det gjorde svinont.
  • Vilken är din favorit drink? Sex on the beach! höhöhö!
  • Gillar du din boende-situation? Helt perfekt.
  • Vilken är din mammas hemstad?Lilla Vallentuna
  • Din pappas hemstad? Lilla Norrtälje.
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 20?
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oja, som fan.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? OM JAG GJORDE! WAHAHAHA!
  • Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbar med mycket grädde och sugar.
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Vad hette det sa du?
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, jag är en språkpolis.
  • Tror du på liv på andra planeter? Som fääään.
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Du vet vad du heter, ditt svin.
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? En storbystad kvinna!
  • Vad var det senaste du åt? Russin och bananer.
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag har typ, bara killkompisar?
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Hannah är så jävla sexigt. Det är därför.
  • Gillar du senap? BLÄÄÄÄÄÄHHHH
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Buääääähhhh!"
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAAAAAAAA
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Baloo!
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Porrkorsetter.
  • Tycker du om att krama folk? Om dom inte krossar mig, förstås.
  • Skulle du säga att du är trendig? Nej, jag pallar inte tråktrender. I do my own liksom.
  • Äger du en digitalkamera? Jaaaa!
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Paris hilton och cameron diaz.
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JAAAAA
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inga.
  • Tycker du att du är attraktiv? Jag är så het så jag bränns upp! ;)
  • Vad är du allergisk mot? Dig, kanske?
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Sexiga Sven.
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Nu är det din tur!

Kommentarer
Postat av: Dessii

Får jag sno? :>


Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback