"Hur vinner jag hennes hjärta?"

Kära Hannah, jag är kär i en tjej i min klass, men jag vet inte hur jag ska sätta in stöten!
Anders, Lidingö

Stackars lilla Anders. Lite kåt och galen, huh?
Självklart ska du lura in henne på skolans toalett, där ska du falla på knä och se henne djupt i hennes lidingö-snobbiga ögon och säga på ditt mycket speciella sätt:
"Alltså, ja jiiiiiillar dej, du e så fiiiiiin. Ska vi ta en liiiiiten fika ikväll?" ( inkludera gärna en ring för att öka hennes chockerade situation )
Hon faller direkt!

ASG!!!!

Den här blicken ska du ha när du sätter in stöt nummer 1!

Kommentarer
Postat av: Jocke Från Liiidingö

Hey, iiinte alla på Liiidiiingö pratar sådär! Bara viii som är adliiiga och liiite bättre än alla niii andra. Viiilket är de flesta av oss...

Postat av: Jadu

Adlig innebär att ens förfäder blivit adlad av knugen. Heter du möjligtvis von .... eller af.... i efternamn?

2007-04-18 @ 17:17:54
Postat av: Hannah

Asså, JAAAG heter Hannah VON Stjärthår!

2007-04-18 @ 22:20:42
URL: http://svartkajal.blogg.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback