Lista #1

Höger- eller vänsterhänt: vänster, såklart!
Humör just nu: Jävligt sugen på choklad.
Favoritgodis: Choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: Broccoli, Fisk, Potatisbullar, Pizza med pålägg ( såsom vidrig anchovis och ananas ) , Sprite, Grönt té, Potatismos, Spaghetti med köttfärsås, Jesus, vilken lista!
Kläder just nu: Konstig
Mangatröja och alldeles för tajta mjukisbyxor.
Musik just nu: Boys and girls - Kill Hannah
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60 talet, såklart!
Sommarplaner: Bli jävligt brun och skaffa en ickedrogad pojkvän.
Fisk eller badkruka: FISK!
Längd och vikt: Typ såhär
Favoritväder: Sunny sunny day, liksom.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Choklad, Johnny Depp, och en porrig Jacuzzi.
Spelar du nåt instrument: Jag är the king på gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla.
Sparare eller slösare: SLÖSARE. FÖR FAN.
Vem är viktigast för dig: Jag är kall som fan, så bara Ängla.
Bästa film: Chicago
Tror på liv på andra planeter: Jag vet att det finns, babe.
Kommer du ihåg din första kärlek:
Oja! Han hette Catalin och var en beachboy och var förjävligt snygg.
( Han var min första kyss också! )
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja för fan. Han var ju förjävligt snygg.
Har du några homosexuella vänner: Och jag älskar dem! ♥
Tror du på mirakel: Du, jag har upplevt ett och annat mirakel. Så, käft. :)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Inte om ens namn börjar på H och slutar på annah.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nej.
Ser du på kärleken som ett misstag: Är du dum eller?
Hur många barn har du, vill du ha: Enligt spåkärringen kommer jag få två pojkar.
Bio eller promenad: Promenader, höhö.
Är du kittlig: Inte ett dugg. ;)
Snarkar du? Och dreglar.
Stjärntecken? Like a virgin...!
Rädd för insekter? Nej, jag är liksom braveheart.
Äckligaste insekten: Dig, kanske?
Största svaghet: Blir lätt beroende av saker.
Det här är jag bra på: Gitarr, Musik, Teckna, Skriva, komma på vad jag är bra på. ;)
Bästa bok? Allt med underbara Marian Keyes.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna se alla hottings nude.
Vad vill du jobba som? Bara jag blir snuskigt jävla rik så funkar allt.
Chips, morötter eller godis? Choklad.
Pizza eller hamburgare? Pizza,hamburgare bär turksvett.
Skriver du dagbok? Hallå? Jag skriver blogg.
Har du någon flickvän/pojkvän? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Piercing i naveln har jag.
Tatuering på höften. Så jävla sexigt!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt som fan, jag orkar aldrig städa.
Gungar du på stolen? Som fan.
Skulle du någonsin få för dig att Vafan? Och jag ska hålla koll på det?
Hur är din drömtjej/kille? Snygg, rik, intelligent. Där har du mina krav!
Hur många syskon har du? En megahet bror.
Vad är du mest rädd för? Att du ställer fler konstiga frågor. :)
Är du rädd för blod? Nä.
Saltar du på maten? Jah!
Gillar du att sjunga? Det är min livsuppgift, fan!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Estetiskt musikblafs.
Anser du att du är stark? Du ska känna mina biceps, love.
Brukar du sola? OJA!
Vad gör du om du får hicka? Trams! Jag får aldrig hicka.
Röker du? Ibland.
Snusar du? Är du dum på riktigt?
Kaffe, te eller inget? Kaffe OCH te. ;)
Har du en besatthet? Jag är besatt av många saker ,ja.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tjenixen! Kul lista du hade! Baxar den, men länkar till att jag hittade den hos dig. Hoppas det är ok, annars så får du säga till. :)

Postat av: Hannah

Patricia:
Bara att ta för sig!
Men länka dock. ;)

2007-03-25 @ 12:13:08
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul lista! :D

2007-03-25 @ 12:27:43
URL: http://callines.blogg.se
Postat av: nisse

En gång gjorde jag en lista med folk jag gillar.
Sedan dog dom mystiskt....

PS Äckligaste insekt: Carola.

2007-03-25 @ 12:32:34
URL: http://hatord.blogg.se
Postat av: Linn

Haha rolig lista!kram

2007-03-25 @ 12:33:19
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se
Postat av: angie

MAHAHA svingoo lista . Har du gjort den eler foundat den ? ;P

2007-03-25 @ 13:02:48
URL: http://gelo.blogg.se
Postat av: Hannah

Angie:
Foundat, såklart! ;)
Svaren är dock gjotda för hand. Hahaha.

2007-03-25 @ 13:15:33
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Anonym

faan allt stämmer ju med mig!!!

2007-03-25 @ 22:33:56
Postat av: Anonym

faan, typ allt stämmer ju med mig!!!

2007-03-25 @ 22:36:27
Postat av: Hannah

WAWBA!

2007-03-26 @ 08:10:16
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Amanda

Hörru, jag snor listan av dej. Och länkar dig!=)

2007-03-26 @ 22:21:31
URL: http://aklingstedt.blogg.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback