TEST

Förnekat förintelsen? : JA!
Följt skilda världar? : NEJ
Skitigt i skolan :JA!>
"lånat" någons mobiltelefon? : Hela tiden, fan.
Varit medvetslös? : Japp.
Hånglat med nån riktigt ful? : JA!
Hånglat med fler än 50 personer? : Hahaha, nej.
Gjort nåt riktigt dumt? : Säkert.
Gjort nåt du verkligen ångrar? JA!
Blivit full på ett släktkalas? : NEJ!
Varit full i skolan? : Japp. Länge sen dock... Läääääänge sen.
Blivit portad från en krog? Nej nej nej.
Varit otrogen? : En gång. Aldrig mer. Uschiamej.
Varit full på julafton? : Då är man nykter.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? : JAG VA VÄLL INGEN FHJÅRTHIS HELLER
Slagit sönder en tv? : Nej.
Önskat att du var det motsatta könet? : Faktiskt. Jag vill slippa mens och graviditet.
Varit gravid? : Nej fifan... Det är ju äckligt.
Flippat o hoppat från ballkongen : 1. Det stavas BALKONGEN. 2. Ifall jag hade gjort det hade jag inte vart här nu? :)
Överdoserat? : Haha. Nej.
Åkt ambulans? : Japp.
Gjort nåt riktigt olagligt? : Jag är stygg. En gång spottade jag ut tuggummi i ett bibiotek.
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? : Ewww...
Fått din mamma att gråta? : Tyvärr. Men det var inte BARA mitt fel, fan.
Blivit polisanmäld? : Japp.
Slagit ner någon? : OCH HON FÖRTJÄNADE DET
Slagit någon blodig? : Nej.
Skämts över dina föräldrar? : Min mamma har en tendens att torka mig runt munnen. Det är pinsamt.
Skämts över din bästa kompis? : JAPP!
Skämts över dig själv? : JAPP!
Ätit från en papperskorg? : Hämtat föda, jao.

Senaste personer som..

Sov i din säng: Min nallebjörn. Han är snäll och orange. Sen har jag målat hans naglar också. Och sminkat han med kajal :D
Såg dig gråta: Edwin. 
Fick dig att gråta: Jag själv?
Du delade en drink med: Jag drack ur maddes cola flaska idag :D Den var äcklig.
Du gick på bio med: JAG HAR INTE VART PÅ BIO PÅ TYP... EVIGHETER. UPPDATERA.

Du gick på stan med: Kommer inte ihåg fan. Fråga han på China Store på drottninggatan.
Han sa såhär till mig sist: "Åhhh, det var längesen. *sarkasm*"
Skällde på dig: ÄNGLA. NÄR JAG KOM INNANFÖR DÖRREN.
Skickade ett e-mail till dig: Min farmor. Fast hon är otydlig så jag kunde inte läsa.

Har du någonsin...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Japp! Jag älskar dig, Edwin!
Bråkat med ditt husdjur:  Ängla är en riktig bråkstake. Hon bits hela tiden.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: JAAAA! DET ÄR HELT SJUKT, FAAAAN!!

Varit i...
Usa: Nej.
Norge: Nej
Finland: Nej
Danmark: Nej.
Tyskland: Alltså. Jag är patetisk.



Extra stuff...


Tar du droger: Jag var fjortis förut och rökte gräs med min vän. Bokstavligt alltså. Sen var vi ännu roligare och sniffade hockeypulver.
Dricker du: Cola? Jaa :)
Vem är din bästa vän: ( Min kompis skrev mig här. Nu blir jag rörd. ) TEZZZZZZZIIIII
Vad är du mest rädd för:
Vilka kläder sover du i: Typ. Naken.
Vart vill du gifta dig: I ett sagoslott :D Som askungen... Så ska vi åka pumpa!!
Vem hatar du verkligen:
Varit kär: Jaaaaaaaaaaa
Kör du bil: Ehm. Nej. Men jag har kört husbil. *status*
Har du ett jobb: Jag ska bli en pedagog ♥
Gillar du att ha folk omkring dig: Både och.
Är du ett hälsofreak: JAAAA! JAG HAR DUMPAT MIN SUNK-LIFESTYLE OCH NU ÄR JAG EKOLOGISK.


Stuff...

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Jag var 9. Han hette Kim och gick i min klass.
Han dissade mig totalt.
Är du ensam nu: Öh, ja?
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: JÄVLA ÄCKEL MAGNUS UGGLA SÅNG.
Vill du gifta dig: Jaaaa
Vill du ha barn: Jag är den perfekta mamman. Så käft.

Favorit...

Rum i huset: Toaletten. Den är vit och fräsch.
Typ av musik: DIR EN GREY, GAZETTE, MUCC, PLASTIC TREE, MIYAVI, YEEEAAAH
Parfym: Paris Hilton, Fizzy, Puma
Månad: December!
Sten: Agat och zebrasten är jävligt snyggt...

De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Neej.
Köpt någonting: Ja. Jag köpte en utav edwins effektiva julklappar.
Varit sjuk: Som fan.
Sjungit: Ja. Självklart kom en idiot fram och sa åt mig att hålla käften.
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja:)
Velat säga till några att du älskar dem: Nej.
Träffat någon ny: Har jag säkert.
Saknat någon: JAAAA
Kramat någon: Jaaa
Kysst någon: But why? Jag väntar tills den 24 december.

Senaste...

Låt du hörde: GIRLS GIRLS GIRLS - MÖTLEY CRUE
Film du såg: THE QUEEN, hö,hö.
Drink du köpte: Drink? Haha, drink-it :D
Sak du stal: Min snattperiod när jag var liten. Hm. Typ massa jävla smink.
Mat du åt: RAMEN!
Gången du åt en 7-Eleven korv: Så jäääävla vidrigt. Jag H-A-T-A-R korv.
Festivaler i sommar? : NOPE.
Supa och knulla? : Öh? Värdighet, någon?
Knarka? Jag är inte äcklig.
Frisyr? : Jag kör på retro-page-paris hilton-mongo-frillan.
Fulaste kändisen? : Nicole Richie. Usch usch usch.
Snyggaste kändisen? : PARIS HILTON... Bara för vi är lika.
Vad vill du bli? : Jag ska bli många saker.
Planer för idag? : Träffa brors flickvän, sätta på mig en tröja, sova, sova, sova.
Favoritdjur? : HUND
Favoritperson/er? : Edwin, Emilie, m.fl
Favoritporr? : hahaha...
www.darksex.com  
Könsmogen? : Japp.
Populär? : BUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Snygg? : Jag är bäst och sexigast.
Sexig? : Jag är bäst och sexigast.

Har Jag:

Digitalkamera? : Jaaa.
Telefon på rummet? : Nej nej.
Egen dator? : Klart jag har!
Könssjukdom? : Ja, jag har HIV och gonnoré och klamydia.
Husdjur? : Jag har Ängla. Hon är min älskling.
Bra kompisar? Jadå.
Tar Du Receptbelagda Mediciner? : GjordE.
Varför då? : För när jag slickar din mamma blir jag så äcklad så jag måste... =/
Vem vill du fika med just nu? : susanne!

Kommentarer
Postat av: Felix

"Varför ska du kasta pärlor åt svin?" Den låten? :D

Och vad fan är det med dig och att förneka förintelsen??

2007-11-16 @ 14:23:09
Postat av: Edwin

hannah 13 år och sin lista på sin blogg, Det enda bæsta ær att du førnekar førintelsen før den har aldrig ægt rum. :)..Puss!

2007-11-16 @ 15:02:16
Postat av: Hannah

Felix: Exakt! Jag hatar den!

Edwin:
Edwin 45 år som tror han är smart men det är han inte. Puss!

Postat av: Edwin

tss, tror du ja..."skrattar"
*klappar lilla hannah på huvet*

2007-11-16 @ 17:34:23
Postat av: Hannah

Tror DU!
jag vet allt.

kom hit så hånglar vi.

2007-11-16 @ 20:44:31
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Edwin

Eller hur, vi ska spela kunskapsspel sen, får vi se vem som vinner :P...puss o snusk

2007-11-17 @ 01:18:31
Postat av: Hannah

Det kan vi göra. :)

2007-11-17 @ 10:54:53
URL: http://svartkajal.blogg.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback