Jag är så eeeego, ego, egoooo!

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Japp. Dock fattade jag att vänner ska vara vänner.
2. Tagit någon medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Neeej.
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Som fan!

4. Förlorat en vän? Japp.
5. Fått ditt hjärta krossat? Mixat i en mixer.
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej.
7. Haft ett one night stand? Ja, och det sög.
8. Hånglat med en främling? Ja.
9. Blivit aggresiv under en fylla? En gång, men oftast blir jag glad och vill gärna sjunga!
10. Glömt någons namn? Jag suger på namn.


NIO SISTA:
1. Sista godisbiten: En sån där äcklig blå colaflaska.
2. Sista bilfärd: Igår... Tror jag? Guldfiskminne.
3. Sista filmen du såg:  Räknas Kate Moss Exposed?
4. Senaste telefonsamtal: Med min karl.
5. Sista bubbelbadet: Tänk om man ändå kunde få sånt.
6. Sista spelade cd: Jag har ingen jävla CD spelare?

7. Sista kyss: För länge sen, 26 Maj.
8. Sista gången du sov på golvet: När jag var pizza och tyckte golv var assköna och bra för själen.
9. Sista gången du skrattade: Jag vet väl inte, ditt sär.


ÅTTA FÖRSTA:
1. Första bil: JAG HAR INGEN BIL =(
2. Första kärlek: När jag var 7 år och var kåt på min klasskamrat, Kim.
3. Första husdjur: Gallatea, min bitchiga katt som jag gav bort.
4. Första semester: Cypern.
5. Första du lägger märke till hos en kille: Hans ögon, dom ska vara mörka och sexiga. Gärna utstråla något sexigt.
6. Första köpta skiva: N'sync. Hahaha.
7. Första riktiga kärlek: Edwin. Han är rätt.
8. Första piercing: I näsan.


SJU SNABBA:
1. Saknar du någon just nu? Ja. *snyft*
2. Håller du på att läsa en bok just nu?
SKAM! Handlar om ett 55-årigt fetto och en 40 årig kvinna som är rädd för män!
3. Äter du frukost dagligen? Uschiamej.
4. Gillar du din boendesituation? Japp.
5. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? HAHAHA! Vafan tror du!?
6. Pratar du några andra språk? Svenska (duh), Engelska, un poco espanol.
7. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Jag har ont i min lilltå"


SEX FAVORITER:
1. Favoritfrukt?  Jordgubbar :D
2. Favoritgrönsak? Gurka.
3. Favorit-veckodag? Freeeedaaaah...
4. Favoritlåt? Michiavellism - Dir en Grey
5. Favoritsvordom? FAN
6. Favoritkompis? Rebecka

FEM SAKER JAG INTE KAN VARA UTAN (UTAN INBÖRDES ORDNING):
1. Min Ipod
2. Min säng.
3. Min dator ( nörd. :) )
4. Telefonen.
5. Käk.


FYRA SAKER DU VILL GÖRA INNAN DU DÖR:
1. Släppa en bok om mitt mycket intressanta liv!
2. Vara kontaktperson åt ett barn med AS, ADHD eller Autism.
3. Bli snuskigt rik
4. Flytta till spanien när jag är gammal och äcklig.

TRE VAL:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Hund eller katt? hund


TVÅ SAKER DU HATAR
1. Vänner som glömmer bort sina vänner när dom skaffat pojkvän.
2. Att det är långt kvar tills den 23.

EN SAK DU ÅNGRAR:
1. Att jag är så CP ibland.


Kommentarer
Postat av: johanna

lol, jag har tourette's och adhd och jag skulle då fan inte låta någon som dej prata med mej.

2007-07-04 @ 22:54:03
Postat av: Hannah

ADHD som är så sött.

Postat av: johanna

skulle du stå ut med någon som blir jävligt sur, knappt kan koncentrera sej på en sak i taget och i värsta fall skriker bisarra saker och gör allmänt motbjudande ljud? då kanske du kan satsa på det där. för det är min jävla vardag och även min passion att vilja hjälpa folk med liknande problem, snälla, håll dej till dina jävla stringtrosor och andra jävla intressen du har.

2007-07-05 @ 23:08:07
Postat av: Hannah

Johanna:
Det här bevisar bara hur otroligt äckligt ytlig du är,
en blogg visar inte hur en människa är IRL.
Det visar en del av personen.
Jag vet mycket väl hur en person med ADHD funkar, då jag har forskat och studerat de flesta diagnoser, även träffat en del personer.
Jag har gått på föreläsningar om aspergers syndrom, för det är en diagnos som intresserar mig något så otroligt.
Det var allt från mig.

2007-07-05 @ 23:54:33
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: johanna

jag är äckligt ytlig. jag vet.
"de flesta diagnoser"
jaha?
men alla vi neroipsykiatriskt störda människor är inte likadana.
bara för man har "avvikande" hjärnceller så betyder det inte att vi är en armé dumhuven som alla är precis exakt likadana.
asperger är inte en diagnos, asperger är ett tillstånd, en diagnos är vad du får på pappret när du genomgått en rad tester.
men lycka till med att bli ptp psykolog, det tar ca 8 år. och då är du gammal och rynkig, ÅHNEJ. och jag gissar att du inte har betyg för det, du måste vell sminka dej.

2007-07-06 @ 20:38:18
Postat av: nissepisse

Haha, jag vidgar min blygd och höjer min högra hand i ett högljutt "Heil fucking allt".
Vi kommer alla att dö endå och kan man lära sig att leva med sin "diagnos" och akseptera den som en del av sig sjelv så existerar den inte längre, då är den en personlighet.
Det är min åsikt

2007-07-06 @ 20:46:02
URL: http://hatord.blogg.se
Postat av: Hannah

Johanna:
Just det.. Jag sminkade mig ju istället för att plugga.
Det var kanske därför jag hade 7 MVG'n i slutet av nian? :)
En dag kanske jag blir din kontaktperson, så sköt dig JÖHANNA ;)

2007-07-07 @ 16:54:22
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: johanna

jag har som patient rätt att välja bort dej.
och nej, för jag ska utbilda mej till beteénde expert så det kanske är jag som får in dej på psyk för idiotism.

2007-07-09 @ 23:07:39
Postat av: Hannah

Jag älskar dig också, gumman :)

2007-07-12 @ 00:36:51
URL: http://svartkajal.blogg.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback