TJEJSNACK

Vilken årstid är den bästa, varför?

Hm. Jag gillar sommar. Den är liksom varm och skön.

Alla årstider har sin charm! Känner du så också, vilken charm har de olika årstiderna?
Vår - Allt är geggigt och vidrigt.
Sommar - Det är varmt som fan och alla vill bada. Jag hatar att bada.
Höst - Jag fyller år. Alltså är höst den enda bra årstiden.
Vinter - Det är svinkallt ute och jag blir sjuk och hostar. ( Iofs har jag börjat få magrutor nu av all träning med magen. )

Skulle du kunna leva utan nån årstid, vilken, varför?
Vår. Den är onödig.

Under vilken årstid fyller du år?
Jag sa ju det. HÖST, HÖST, HÖST

Hur brukar du bli firad, hur har du kalaset?
Alla mina vänner kommer med leksaker till mig! ^^
Sen sitter vi runt köksbordet och så sjunger dom "Ja må hon leva" för mig.
Sen öppnar jag alla presenter! =)
Sen har vi fiskdamm och leker massa roliga lekar ^.^


Kommentarer

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback