Lista snodd av Hanna Fridh

Den här listan skrattade jag åt.

Öppna din SMSinbox.. Tryck neråt fem gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan. Upprepa på nästa fråga, osv. Glöm inte att skriva avsändare!

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten? Ja e hemma nu, kom nyss hem du då? / Cassandra

Vad gillar folk bäst hos dig? De kan ja tror ja / Linnéa

Vilken raggningsreplik faller du för? Ja o min polare e lite partysugna o lite pilska. hihi! / Överkåt kille som nyss fått reda på att jag är singel.

Vad var det första du sa imorse? Ska till upplands väsby med jasmine. Vad ska du hitta på i stan då? :) / Cassandra

Vad är det sista du kommer säga innan du dör? Random SMS:ANDE to be correct. Vad håller du själv på med? / Felix

Vad säger personen som gillar dig mest just nu? Vad gör du? / Linda

Så vad säger du under förspel? Ska vara med en kompis va då då? / Linnéa

Och efteråt? Ska vi träffas imorn? Kram / Cassandra

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord? Du vet väl att jag älskar dig? Sov gott o dröm sött min dotter / Kära moder
Nu är de tonåringar. Vad lär du dem? Definitivt. Mycket effektivt ska det vara. Kommer du på lördag? Det är häng/fest då. / Joakim

Vad sjunger ditt favoritband om? Jag kom hem fem. aah. Hannis. Vad försingår i ditt liv? / Joakim

I stole this from
Hanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

grrr! ;)

Postat av: fanny

rolig lista!

2007-10-31 @ 10:46:57
URL: http://fannyandrea.blogg.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback