Jag är beroende av listoooor

Vad blir ditt namn baklänges:
Hannah ( haha)

Har du gjort en snöängel i år:
Nej

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
När jag föddes kanske?
Jag är inte direkt stamkund.

Platt eller lockigt hår?
Platt.

Vad gör du när det regnar:
Jag är rädd.

Har en dröm gått i uppfyllelse:
Neeeej. :)

Vad har du för startsida på internet:
*dun dun dun* SVARTKAJAL.BLOGG.SE!!!

Vem ringde du senast:
Jag har inte ringt nån, min mobil är ju NERTRAMPAD.

Tycker du att sengångare är söta:
Typ, nej?

Har du haft vattenkoppor:
Ja

Har du någon gång testat karate:
JA SOM FAN! Jag hade fan orange bälte!

Vilken mobilsingnal har du:
Ring ring? :)

Minimorötter eller pommes frites:
Pommes.

Första sporten du gick på:
Karate.

Vad längtar du mest till just nu:
Tills Edwin kommer hem.

Vilken tv-serie är bäst:
Desperate Housewives!!

Kan du gå ner i spagat:
Ifall jag stretchar. Då är jag vig som fan!

Vad är du mest rädd för i hela världen:
Öhm.

Har du varit kär i en kändis:
Johnny Depp. Såklart.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Jaaa :D Senast var det teckenspråk. Jag lärde mig massor!

Röd, grön, blå eller gul mjölk:
Gul! Den är godast.

Vad har du för färg på ditt påslakan:
Svart?

Vad ska du döpa dina barn till:
Leo och Tiara.

Sol eller snö:
Snö. X)))

Bikini eller baddräkt:
Bikini, vem fan väljer baddräkt?

Snyggaste läraren:
Hahaha... Ursäkta?

Är du mörkrädd:
Neeej.

Riktig gran eller plastgran:
Riktig, annars kommer inte känslan, lix...

Tänt eller släckt när du ska sova:
Mörkt

Godaste drickan till frukost:
KAFFE

Senaste lästa bok:
Den där med carolina gynning!

Vem kramade du senast:
Camilla. *minns*

Vill du bli president:
Fan vilken bra idé!

Har du spelat kille i en teater:
Ja, jag fick spela klassens överkåta kille som ville sätta på allt och alla.

Duscha eller bada:
Duscha

Kan du ditt mobilnr utantill:
JAG HAR INGEN MOBIL!!! >=(

Har du någonsin sminkat dej som en punkare:
När jag och min kompis skulle driva med emosen på plattan så gjorde vi det :)

Sjunger du på toan:
Typ, nej?

Är du höjdrädd:
Jag är en modig kvinna!

Vilket land vill du åka till:
Kina <3<3<3<3<3

Vad var det senaste som fick dej att skratta:
Kimmen. Han var rolig.

Vad tänker du göra nu:
Sova. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Hanna

UPPDATERA GENAST :D

Postat av: Hannah

JAFÖFAN :D
Jag ska bara tatuera mig lite grann!

2007-08-26 @ 12:24:42
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Dessii

Får jag sno den här med? ;>

2007-10-09 @ 22:00:31
URL: http://Dessi95.blogg.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback