Test som jag snott!

Av Hanna !

Jag har en :

[x] mamma

[x] pappa

[x] styvmamma

[ ] styvpappa

[ ] styvsyskon

[x] bror

[ ] syster

[ ] brorson

[  ] systerdotter

[  ] systerson

[ ] mobiltelefon ( Den blev nertrampad av ett fatass )

[ ] eget badrum

[x] eget rum

[ ] swimmingpool

[ ] hot tub/bubbelpool

[ ] gästrum

[x] dator

[ ] TV

TOTAL : 6



[ ] säng större än normalt (minst 1 m bred)

[x] mer än 4 par skor

[x] solglasögon

[ ] klocka

[ ] mp3spelare/ipod ( DEN ÄR SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN FAN!!!!!!!!! )

[ ] ett fungerande PS2

[ ] Nintendo Wii

[ ] xbox som funkar

[ ] nintendo 64 som funkar

[ ] gameboy/advance

[ ] gamecube

[ ] nintendo ds

TOTAL : 2



[ ] pokerbord

[ ] basketkorg

[ ] hockeyspel

[ ] biljadbord

[ ] fooseball (fotbollsspel)

TOTAL : 0



[x] Nattduksbord

[ ] Stereo på rummet

[ ] CD spelare

[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE

[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort

TOTAL: 1



[ ] Jobb/sommarjobb

[ ] Shoppar minst en gång i veckan

[ ] har dyr parfym, ( Fizzy by alyssa ashley, lix... )

[x] AIM/MSN

[x] Kamera/video kamera

[ ] Telefon

TOTAL: 2



[ ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling

[x] Gitarr/trummor/basgitarr

[ ] Piano/Keyboard

[ ]något annat instrument

[x] varit på en kryssning

[x] rest utomlands

[ ] haft en personlig tränare

[ ] dyra smycken

[x] träffat en kändis

TOTAL: 4



[x]Platt/locktång

[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll

[ ]har 1000 spänn på dig just nu ( Skojaru? )

[x] kreditkort, debetkort eller bankkort

[x] rest i Europa

[ ] Varit på Hawaii

[ ] Varit i USA

[ ] Varit i Asien

[ ] Varit i Australien

[ ] Varit i Afrika

[ ] Varit i Sydamerika

TOTAL: 3



[ ] Föräldrarna har bil

[ ] Jet ski/båt

[ ] Husbil/vagn

[ ] Jag har en bil

TOTAL: 0



[ ] Hemmagjord mat i en nästan varje dag

[ ] Suttit limo

[ ] suttit i en helikopter

[ ] äger en videokamera

[X] egen lapt
TOTAL: 1


Jag är ett ghetto-kid!
Fan vad lustigt.


1-23 = Ghetto-kid

24-33 = Vanlig

34-40 = Bortskämd brat

41+ = Överklass


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag var ett överklass barn :D

Postat av: Edwin

haha
jævla luffare...
jag ska nog ta och byta upp mig tror jag..
:P
"flinar".

2007-08-13 @ 13:21:32
Postat av: Hannah

Mot vem?
Ingen kan mäta sig med Heta Hannah.
Som är bäst.

2007-08-13 @ 20:43:28
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Linda

hallåå, din video på utube där du "antastar" bergshamra centrum, va har den tagit vägen ?:/

2007-08-13 @ 22:24:08
Postat av: Edwin

Vet jag væl ælskling
jag skojade bara med dig :)
puss o snusk

2007-08-14 @ 08:42:05

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback