Sexy Back

Hannah: JÄÄÄVLA ös alltså!

Alla: mmmm....

Hannah: *går fram till kille* TYCKER DU JAG ÄR SCHNYGG?

kille: jaa... det tycker jag väl.

Hannah: DÅSÅ! KYSS MIG!

Kille: ehm.. alltså... nej... jag tror jag avstår...

HANNAH: VAH!!!

Lyssna här

Jag känner mig het

Alla utom du bara vet

Det är liksom min identitet

Kom hit, babe

Det gör inget om du är into S&M

Du får spanka mig om det är din grej
Bara du drar till mig så blir allt okej

Så vad säger du?

Kille: Jag vill inte...

Vad sa du?

Jag vill inte...

Vad sa du?

Jag ville inte...

Vad sa du?

Jag känner mig het

Alla utom du bara vet

Det är liksom min identitet
X3

Nu räcker det

Jag bjuder på saft

Självklart har jag gjord den för hand

Snart blir det Hannah-the-music-video ;)


Kommentarer
Postat av: Felix

Hahaha!

2007-02-19 @ 21:45:47

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback