TJALALA

VAD HETER DU?
Hannah
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Typ, armégrön?
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Beautiful - Gazette
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Jag var DEPRIMERAD
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Bögigt
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Edwin
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
RÖVEN
HUR MÅR DU IDAG?
DÅLIGT, DITT AS
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Din mammas slem *fräsch*
FAVORITSPORT?
Killerball :D
HÅRFÄRG?
Blont, kanske?
ÖGONFÄRG?
Grå och ful
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Din mamma
SYSKON & DERAS ÅLDER
Bror, 20 år
FAVORITMÅNAD?
December
SENASTE FILMEN DU SÅG?
Desperate Housewives
FAVORIT DAG PÅ VECKAN
Fredag
FAVORITHOBBY?
Måla med tusch
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Aldrig! Jag ska då inte bjuda ut
FAVORITLÅT(AR)?
Machiavellism - Dir en Grey
SOMMAR ELLER VINTER
VINTER
KRAMAR ELLER KYSSAR?
Sex.
CHOKLAD ELLER VANILJ?
Vanilj, choklad hatar jag.
HUR BOR DU?
I en trång äcklig 2a
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Ego Girl med Carolina Gynning
HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Jag använder den där saken man har på Laptop?
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Aldrig!
ÄR DU ROMANTISK?
Innerst inne.
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ibland.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Vänta på min skåpjävel.


SENASTE PERSON SOM...

Sov i din säng: Jag sov i edwins säng?
Såg dig gråta: Min morsa när jag lackade.
Skällde på dig: Allt för många...haha.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Bok och så fick jag nya skor av min snälla mama.
Blivit sjuk: Jag vet inte? Jag är megayr i skallen.
Sjungit: Jaa!
Sagt "Jag Älskar Dig":  Jao.
Velat säga till några att du älskar dem: Jag säger att jag älskar nån om jag gör det? CP.
Träffat någon ny: Ja.
Saknat någon: JA
Kramat någon: JA
Kissed someone: JA

SENASTE....

Låt du hörde: Au Revoir - Malice Mizer
Sak du stal: Min snattperiod när jag var 15? Typ smink.
Mat du åt: Kinamat.

Kommentarer
Postat av: Louise

Moget

2007-07-29 @ 18:42:03
Postat av: Hannah

AzZåW, Bah???
URzÄkTaH?


Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback