Hannah's battle med asiat-mannen

Det var en jävligt dryg asiat som försökte hindra mig från att gå på toa igår.

H: *går in på killtoan pga att tjejtoaletten är trasig*
DA ( Dryg asiat ): Duuuu får inte gå dit.
H: Jaså? Varför?
DA: Man vara för mantoa. Du inte hava penis?
H: Nej. Men tjejtoan är fan trasig.
DA: Jag vet. Du får hålla dig.
H: HALLÅ! Jag håller på att kissa på mig.
DA: Jag är ledsen, men killar med penis gå på mantoa.
H: Jamen snälla du, vad ska tjejerna göra då?
DA: Jag vet inte.
H: Dåså. Jag går in nu.
DA: Nej.
H: JO!
DA: Nej nej.
H: *går in ändå*

Ha-ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var ju tvungen att påpeka, att den här jobbia människan var asiat. Tycker du inte att de är lite onödigt?

Postat av: Felix

WARNING WARNING! POLITISK-KORREKTHET HAR NÅT FARLIG HÖG NIVÅ! SAMTLIGA UTRYM LOKALERNA!

2007-11-25 @ 17:16:29
Postat av: Hannah

Joy:
Vadå? Han var ju det? :)
Samma sak som att du är fjortis.

Felix:
Va?

2007-11-25 @ 19:06:57
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Anonym

Jävla "plingplong Dingalong", fick så han teg hoppas jag..Bra gjort älskling,puss..

2007-11-26 @ 07:08:13

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback