Gästblogg av HIP-HOP-DUPER-DUDE

Hallå där. Det är för mig en stor ära - och framförallt ett stort hopp fram i karriären - att få förtroendet som gästbloggare på Svartkajal. Efter att i många år varit en trogen fan av Hannah, har vi nu blivit kollegor. Men med detta förtroende, följer också ansvar. Bland de tidigare gästbloggare på Svartkajal, som förtjänar ett omnämnande för sina outstanding blogginsantser, bör framför allt Dalai Lama, Al Gore och Madonna nämnas.

Det är alltså med viss prestationsångest, och en önskan att göra världen till en lyckligare plats, som jag åtar mig detta uppdrag.

Ämnet för dagen är - givetvis - Hannahs ständigt ökande inflytande i Mellanöstern. Kriminella organisationer verksamma i Irak och i angränsande länder, har på senare tid gått från att strida mot varandra internt, till att enas under Hannahs flagg. Med sin vetorätt i FNs säkerhetsråd, håller hon europeiska stormakter och USA i ständigt schack-matt.

I enlighet med Hannahs order slaktas varje år tusentals oskyldiga människor, med de mest barbariska av metoder.

Kort sagt ? Heta Hannah är en säkerhetsrisk, och västvärlden bör omedelbart ta till vapen för att undergräva hennes inflytande i ett Mellanöstern som inte behöver ännu en terroristledare. Diplomatins tid är över, ner med Hannah omedelbums.

Tack för mig! Inga autografer fifan! Lycka till! Supercoolt att få vara med! Peace out!

/HIPHOPDUPERDUDE

Kommentarer
Postat av: Hannah

HUMOR
Jag älskar dina inlägg.
Skriv gärna fler i framtiden.
HIP HOP DUPER DUDE! :D

Postat av: HOPHIPDUPERDUDE2k

Tack, tack! Det kändes ovanligt bra med gästbloggeriet där. En ära, som sagt.

Förresten har jag hittat värsta coola nya bloggen, nån spejsad kille från Paris:
http://hautecoutoureparis.blogg.se/

2007-11-01 @ 14:05:44
Postat av: Kimmi

*loooooool*
Vilket underbart inlägg...
"Hannah undergräver säkerheten"....

Go HIP HOP Go!

2007-11-03 @ 00:22:54
URL: http://www.asiktskanonen.se

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback