Hannah's efterforskning.

Kyo.

Eftersom det är en regel att om man läser Svartkajal.blogg.se så måste man avguda KYO i DIR EN GREY.
Denna kväll har jag spenderat med att leta fakta om sångaren.

Kyo är en bitter liten japansk man på 1,60 som kommer från KYOTO.
Han tycker han är väldigt ond och hatar när japanska fjortisar kallar han för "KAWAII".
Han gillar piercingar.
Gärna feminima i näsan, typ Beyoncé style.

Han blev brutalt mobbad som barn och hatade sina föräldrar.
Anledning: OKÄND.
"När jag är på scen får jag ut all min ilska, höw  höw".
Är hans kommentar om scenagerandet.
"Öh, jag hatar folk. Men jag är rätt snäll".
Emo varning, där.

Hur som helst, Kyo var väldigt missförstådd som barn men älskade att sjunga.
Så därför skapade han bandet DIR EN GREY och blev askänd.

Kommentarer
Postat av: Felix

Fan....va ful han är :O

2007-10-24 @ 23:29:08
Postat av: Hannah

KÄFT
Kyo är ashet.
Och han är bra på att skrika!

Postat av: edwin

Ful jävla gook..
skrika kommer han göra när jag och ryssarna torterar honom med tång och svets.. :)

2007-10-25 @ 20:45:48
Postat av: Anamariah!

Så, vad betyder egentligen "Kawaii"? Jag har undrat ända sedan jag hörde det i en låt för länge sen..

2007-10-27 @ 01:22:02
URL: http://anamariah.blogg.se
Postat av: lastbils

dir en grey

2007-10-27 @ 12:24:23
Postat av: Hannah

Anamariah:
Kawaii betyder: SÖT

2007-10-27 @ 15:26:19
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Sophie

Kyo är vell mest bara ett smeknamn? Hans riktiga namn är Tarou Nishimura, men kalla för Kyo. Aiight?

2007-11-07 @ 23:02:32

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback