Jag är misslyckad =(

DisorderRating
Paranoid Personality Disorder:High
Schizoid Personality Disorder:Moderate
Schizotypal Personality Disorder:High
Antisocial Personality Disorder:High
Borderline Personality Disorder:Moderate
Histrionic Personality Disorder:Very High
Narcissistic Personality Disorder:High
Avoidant Personality Disorder:Moderate
Dependent Personality Disorder:Very High
Obsessive-Compulsive Disorder:Moderate

-- Take the Personality Disorder Test --
-- Personality Disorder Info --

Buhu.
Nu ska jag skära mig tills jag dör och sedan begrava mig själv i en kista.

Kommentarer
Postat av: Felix

Woooh...det högsta jag fick var "moderate" :O

2007-09-02 @ 01:07:09
Postat av: Hannah

Mongoloid: Very high

Postat av: Anonym

Jag fick extreme på alla
o skulle tydligen borde sitta inlåst...
på livstid...
för att jag farlig för mig själv och andra..
psykotiskt...
du kan vara lugn darling...
im the nutcase here
"ler" :)
<3

2007-09-05 @ 18:12:11

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback