MIN VARDAG!

Jag fick höra ett kränkande kommentar om min blogg!
Hahaha...

Okej, då ska jag skriva om min vardag.

Varje morgon stiger jag upp, 07:30.
Då är jag skitseg och ful, för att vakna gör jag följande:
♥ Sätter på
Dir en Grey - Myaku
♥ Duschar med iskallt vatten (höhö)
♥ Dricker kaffe

Sedan klär jag på mig, och sminkar mig.
Ibland gosar jag även med Ängla för att inte få alltför dåligt morgonhumör.

Och idag har jag gjort detta:

Jag är sjuk och döende.
Min kropp svettas och jag har faktiskt duschat 2 jävla gånger.
Sen har jag pratat med min älskling.

Är den roligare nu?
Höhö. X)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, sköööööning aLllllTTzzzZZZZååååÅÅHHhh!

Postat av: edwin

okej, du har inget liv :P
:D
<3

2007-09-28 @ 08:30:26

Klottra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback